Клас
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Форма контролю
|
5А, 5Б
|
Інформатика
|
Алгоритми з повторенням
|
Прочитати п.4.4 стор. 186-190-підготуватись до тестування
|
Тестування
|
6А-6Б
|
Інформатика
|
Вкладені цикли
|
Прочитати п.3.3 - підготуватись до тестування
|
Тестування
|
6Б
|
Математика
|
Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел
|
1)П.26
2)Виконати завдання з теми "Від'ємні числа" на сайті matific.com Пояснення для входу - на сторінці Дистанційне навчання Увага! Кожен учень заходить під власним логіном та паролем. Імя Петров дано для прикладу. Ті, хто вже виконав завдання під чужим логіном, виконайте його під власним. |
звіт на сайті буде доступний вчителю
|
7А, 7Б, 7В
|
Інформатика
|
Навчальний проект
|
Записати у зошиті інформаційну модель у вигляді сценарію за зразком, створити 1 сторінку гри. у підручнику стор. 235-237.
|
Підібрати персонажів гри, фони, 1 сторінка - на флешку
|
101
|
Інформатика
|
Використання формул. Розв’язування систем рівнянь
|
П.3.3. Стор. 162-163- новий підручник
Стор. 163 Завдання для самостійного виконання №2-4 |
тестування, виконані завдання на флеш або на
email olgason2@gmail.com
|
201
|
Інформатика
|
Запити до реляційної БД.
|
тестування, виконані завдання на флеш або на email
| |
вчителя інформатики та математики Херсонського НВК №51 olgason2@ukr.net
неділя, 9 лютого 2020 р.
Завдання для учнів 5- 11 класів 9.02-15.02.2020
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар