понеділок, 6 квітня 2020 р.

Новини у навчанні 8-9 класи.


Шановні учні 8А, 8Б, 9А класів, доброго дня!
     У 4 чверті ми спробуємо працювати у середовищі Google Клас. Це трохи незвично, але досить зручно.
Я буду дублювати завдання на блозі та у Класі.
     Ви можете відправляти завдання, як і раніше, але а Класі це зробити трохи простіше, і оцінки там видно краще.
     Єдина умова - треба мати аккаунт Google. Якщо ви маєте пошту gmail, то ви маєте потрібний аккаунт.

  •      Усім, хто надсилав мені листи з gmail, я відправила персональне запрошення вчора 05.04.20. Знайдіть його на пошті, перейдіть за посиланням -і ви у віртуальному класі разом з вашими однокласниками.

  •      Якщо повідомлення ви не знайшли, а пошту gmail маєте:
1. Зайдіть у свій аккаунт.
2. Виберіть Додатки Google у правому верхньому куті біля вашого фото або букви.
3. Знайдіть зелений додаток Клас 
4. Виберіть великий плюс вгорі праворуч - Приєднатись до класу
5. Введіть код курсу
Клас
Предмет
Код
8
Інформатика
773puq5
9
Інформатика
zpaat2o




     Якщо не виходить - заповніть форму. Я надішлю вам запрошення на вказану пошту, обов'язково це повинна бути gmail. Протягом дня я відповім. Але тільки сьогодні - завтра будуть інші класи.







Немає коментарів:

Дописати коментар